.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع مقابل ریاست جمهوری در اعتراض به توهین‌ مشاور روحانی
جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران در اعتراض به اظهارات توهین‌آمیز مشاور حسن روحانی در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران در اعتراض به اظهارات توهین آمیز محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور صبح امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

این رانندگان که با خودروهای خود که در حدود 30 تاکسی بود در مقابل نهاد تجمع کرده بودند در پایان تجمع خود نامه ای اعتراض آمیز خطاب به روحانی را به دفتر رئیس جمهور تحویل دادند.

در بخشی از نامه تاکسی‌رانان تهرانی خطاب به رئیس‌‌جمهور با اشاره به رأی مردم در روز 24 خرداد به روحانی آمده است ما پای صندوق‌های رأی آمدیم تا به کسی رأی بدهیم که در کنار حفظ استقلال و آزادی و اسلامیت کشور وضعیت معیشتی ما را بهبود بخشد و مشکلات‌مان را حل کند اما  امروز می‌بینیم که نه تنها مشکلات حل نشده بلکه شاهد توهین و تحقیر از سوی اطرافیان جنابعالی هم هستیم.

در ادامه این نامه آمده است مشاور جنابعالی آقای سریع‌القلم که معلوم نیست تاکنون کجا بوده به یکباره از گرد راه می‌رسد و به کسبه فهیمی که همواره در صف مقدم حرکت سیاسی ملت بوده‌اند، با توهین و تحقیر سخن می‌گوید.

تاکسی‌رانان تجمع‌کننده در مقابل نهاد ریاست جمهوری در پایان نامه خود خواستار عزل و اخراج محمود سریع‌القلم از حلقه مشاوران رئیس‌جمهور شدند و تصریح کردند که در صورت عدم برخورد برای دفاع از حیثیت شغلی خود از سریع‌القلم شکایت خواهند کرد.

بنابر این گزارش، محمود سریع القلم چندی پیش در برنامه ای که توسط موسسه فرهنگی امام موسی صدر تدارک دیده شده بود، به نقد پوپولیسم پرداخت و گفت: یک راننده تاکسی که از 5 صبح تا 12 شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه 3 بچه دانشجویش را درآورد، سر چهارراه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1392
این راننده ها در طی این هشت سال اینهمه توهین شده اند کجا بودند که الان اینقدر به آنها برخورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 25 آذر 1392
خب.. درست گفته-متن نامه گویای همه چیز هست؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 25 آذر 1392
چرا از شنیدن حرف حق وحشت داردند؟
آشنا 25 آذر 1392
آقایانی که شخصیت بعضی از کارها مانند راننده تاکسی بودن را زیر سوال می برید
بدانید این سرمایه های ملت از خیلی آقایان که در راس امور اجرایی نشسته اند بیشتر درک و شعور سیاسی دارند حالا شما با پارتی بازی و.... به آنجا رسیده اید ولی این دوستان کارگر ، راننده و .... به اینجا
خدا خیرتان دهد ای مردان زحمت کش و حلال خور
طوری 25 آذر 1392
سلام
اگه از یک راننده تاکسی واز یک استاد دانشگاه یک سوال سیاسی ویا اقنصادی داشته باشی مطمئن باشید تجزیه تحلیل راننده تاکسی بهتر خواهد بود شک نکنید . اعتراض این عزیزان بجامیباشد انشالله رییس جمهور افراد نادان را ازاطراف خود دور کند .تا نگوییم که ایشان هم ووووو ./.
از بابل
نا شناس 25 آذر 1392
خواننده عزیز کامنت اول چرا شما اینقدر مسئله را پیچیده می کنید و حساسیت به خرج می دهید. همه مردم به ریس جمهور قانونی خود احترام می گذارند و باید بگذارند( خواه یا ناخواه ) حال می خواهد جناب آقای روحانی باشد یا آقای احمدی نژاد یا آقای خاتمی و یا هر فرد دیگر. مسئله سر بی احترامی به این قشر زحمت کش از جامعه است . البته ناگفته نماند که همیشه و در همه دولتها متاسفانه یک عده از افراد اطراف شخص رئیس جمهر هستند که نابخردانه صحبت می کنند و موضع می گیرند و گرنه مسئله سر شخص رئیس جمهور نیست . آن بنده خداها هم به عنوان یک شهروند ایرانی از رئیس جمهور مملکتشان مطالبه داشتند. خواهش می کنم بیاییم اینقدر به مسائل سیاسی حداقل ما مردم حاشیه نزنیم و در سایه رهنمودهای رهبر عزیزمان مشکلی از مشکلات این کشور را حل کنیم نه آنکه دامن بزنیم و دشمن را شاد کنیم . ببخشید. با عرض پوش. البته شما بزرگ ما هستید
نا شناس 25 آذر 1392
باید دید این افراد از سوی چه کسانی بصورت پوپولیسیتی این کار را کردند.بنده صحبتهای آقای سریع القلم را خواندم.چرا ادامه حرفهای ایشان را ذکر نمی کنند .حرفشان این بود که در ارتباط با هر مسئله ای بایستی اهل فن نظر بدهند و مثالهای دیگری هم از جمله نظر اقتصاد دان ویا پزشکان پیرامون هسته ای را مطرح کردند.البته مشکل این است که ایشان حرفهای سریع ؛پیرامون افراد خودسر وبی سواد که خودشان را بعنوان نمایندگان خداوند متعال و مردم میدانند ؛وچون از این حرفهای ایشان خوششان نمی اید این شانتاژها را میکنندوناراحت هستند
شهرام 26 آذر 1392
بی احترامی جای خود و باید عذر خواهی شود اما کسانی هستند که از این موضوع ابزار درست کرده و سعی بر متشنج کردن جامعه و اختلاف بین مردم هستند . لذا مراقبت بیشتر می تواند ما را به سرانجام خوب برساند .
نا شناس 26 آذر 1392
آقا 90% راننده تاكسي ها بدون هرنوع علمي سريع شروع ميكنند به اظهار نظر در تمامي زمينه هاي علمي و وقتي به آنها ميگويي حرف نزن قيافه هم ميگيرند در ضمن تعداد كثيري از همين رانندگان تاكسي آدم هاي كثيفي هستند كه براي خوش گذراني به اين كار روي آورنده اند و اين موضوعي بسيار ملموس در سطح جامعه است
نا شناس 26 آذر 1392
شمال نيوز لطفا منتشر كن.
آن هایی که جمعی از رانندگان محترم تاکسی را جلوی ساختمان ریاست جمهوری جمع کرده اند تا به سخنان محمود سریع القلم واکنش نشان دهند و از آقای رئیس جمهور بخواهند سریع القلم را از حلقه مشاورانش اخراج کند، خواسته یا ناخواسته سخنان مشاور رئیس جمهور را که عده ای از اهل قدرت را به پوپولیسم متهم کرده بود، عینیت بخشیدند.
ز هیچ جای سخنان آقای سریع القلم توهین به رانندگان تاکسی استنباط نمی شود. آقای سریع القلم گفته اند چرا تلویزیون به جای پرداختن جدی به بعضی از اموری که کاملا تخصصی است و نیاز به دانش دارد، سطحی نگری را دامن می زند و فی المثل به سراغ یک راننده تاکسی می رود و نظر او را در مورد انرژی هسته ای جویا می شود. هیچ نگاه سالم و بی غرضی از این جمله توهین به رانندگان تاکسی را مراد نمی کند. آقای سریع القلم می توانست به جای راننده تاکسی بگوید: "نانوا" یا بگوید: "رفتگر". بدون شک هم نانوایان مردمان زحمت کش و شریفیند و هم رفتگران عزیز و قابل احترام. اما آیا اگر کسی گفت نباید درباره سانتری فیوژ و آب سنگین و انرژی هسته ای، نظر این عزیزان را جویا شویم و یا این که نظر این بزرگواران درباره موضوعات تخصصی ای مثل انرژی و سوخت و فیزیک ، خیلی محلی از اعتبار ندارد ،آیا به آن ها توهین کرده؟ البته اگر در این ماجرا ذره ای صدق وجود داشت شاید می توانستیم آن را به حساب دیگری بگذاریم اما هم ما خوب می دانیم ماجرا از چه قرار است و هم آن ها که جمع کوچکی از رانندگان محترم را جلوی ساختمان ریاست جمهوری گسیل کرده اند. اخلاق بهانه است، همان طور که در سال های اخیر خیلی چیزها را بهانه ای قرار داده ایم برای پیشبرد اهداف سیاسی مان. اگر حقیقتا پای اخلاق در میان بود می گفتیم خدارا شکر که عده ای از دوستان ما هنوز آن قدر اخلاقیند که حتی شائبه توهین و وهن به جمعی از هم وطنانمان را بر نمی تابند. اما همان طور که گفتم هم ما می دانیم و هم آن ها که حقیقت چیز دیگریست. در هشت سال گذشته رئیس جمهور عدالت گستر و مهرورز بارها و بارها به تصریح و تلویح به اقشار مختلف این سرزمین توهین کرد. جمعی از آن ها را بزغاله خطاب کرد، جمعی را خس و خاشاک و ...الخ. اما حتی یک بار از این دوستان مدعی اخلاق و مردم داری که سخنان آقای سریع القلم را با هزار دوز و کلک می خواهند توهین به رانندگان تاکسی القا کنند، صدایی بر نخواست. کدام را باور کنیم، قسم حضرت عباس یا دم خروس را.
نا شناس 26 آذر 1392
اين بهانه هاي بني اسراييلي نشانگر سلامت و صداقت دولت است و اينكه مخالفان دولت چيزي براي تضعييف دولت نمي يابند.واقعا جاي تاسف داره و اظهر من الشمسه كه افرادي با حب و بغض سياسي پشت اين موضوع بودند البته ارزش پلسخ هم نداره
نا شناس 26 آذر 1392
اقی مشاور به برکت نبودن کار همه تحصیل کرده ها راننده تاکسی شدن پس تو راحت باش .
نا شناس 25 آذر 1392
تنها صنفی که در جامعه مقررات را رعایت نمیکند رانندگان تاکسی هستند...رفتار با مسافر رفتار با دیگر خوروها رفتار با عابران...حالا اینارو به حساب دکتر سریع القلم بگذاریم؟؟؟؟؟اول خودتونو اصلاح کنید بعد برای دیگران نقشه بکشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.